Sala za proslave: Kako odabrati najbolji prostor za vaše slavlje?
Odabir prostora za proslave je jedan od ključnih činilaca pri obeležavanju važnih datuma, ali odluka nije uvek laka. Puno faktora utiče na odluku o iznajmljivanju prostora, a samo neki od njih su cena, eksterijer, interijer, usluga… Sve se češće organizuju i privatna i poslovna okupljanja. Nekada je to manji, a nekada veći broj ljudi. Puno je sitnica kojima se možete prilagoditi, ali puno odluka koje prostor za slavlje mora ispuniti.
Nekada je jako važno da je na odličnoj lokaciji, nekada da ima specijalan meni, nekada je u pitanju dekoracija… Od povoda za okupljanje zavisi kakvi će zahtevi biti, ali je sasvim sigurno uvek najbolje kada event centar može da ispuni sve želje svojih klijenata.
Šta podrazumeva iznajmljivanje prostora za proslave?
Danas postoje različite usluge u okviru iznajmljivanja prostora za proslave ipak je to najčešće organizacija proslave na otvorenom ili zatvorenom, sa organizovanim keteringom, posluživanjem i dekorisanjem prostora po želji. Tome se može pridodati i angažovanje benda koji je zadužen za muziku, različitih animatora i pratećeg sadržaja pa da svako slavlje bude pun pogodak.
Cena najma je viša za ekskluzivnije centre, svečaniji jelovnik i banket događaj. Takođe, viša je što je broj gostiju viši, ali zavisi i od specijalnih zahteva klijenata koji zabavu organizuju.
Lokacija i kapacitet prostora za proslave su prvi faktor pri biranju idealne sale
Prostor za proslave treba da bude lociran u delu grada do koga će većina gostiju lako doći, na području koje većina poznaje ili će se lako snaći.
Okruženje takođe igra veliku ulogu pa će svi biti oduševljeni ako imaju pogled na reku, prirodu, parkove pre nego na bučne ulice i saobraćajnu gužvu. Dobro je kada sala ima i terasu ili dvorišni deo što doprinosi lepšem utisku, ali i uživanju gostiju i onda kada unutar sale postane prevelika gužva pa je potreban predah.
Kada vam se dopadne lokacija sale za proslavu proverite njene smeštajne kapacitete.
Nikada ne iznajmljujte salu koja ima maksimalan broj mesta koji vama treba jer će sala biti krcata, a gosti zbijeni. Uvek planirajte makar 10 mesta slobodno za goste koji nisu potvrdili rezervaciju ili ih ima više, a nisu se najavili.
Takođe, važno je i da centar gde se događaj proslavlja ima i dovoljno parkig mesta jer će na vaše okupljanje doći na desetine automobila i trebalo bi da se postarate da svi bezbedno dođu i odu sa proslave.
Kakav se dekor i organizacija proslave nudi?
Bilo da je reč o neformalnoj koktel zabavi za poslovne saradnike ili privatna proslava za više stotina ljudi, sve mora da bude organizovano besprekorno i da funkcioniše bez ikakvih problema.
Proverićete kako će prostor izgledati konačno, da li se proširuje, kako se raspoređuju stolovi, kojeg su oblika i gde će biti smeštena muzika.
I organizacija konobara je važna, a na vama je da odlučite da li želite francuski sistem usluživanja ili da gosti sami služe. Ovoj odluci pridodajte i odobravanje konačnog menia kao i karte pića, i time ste vašu proslavu gotovo potpuno organizovali.
Da li se cena iznajmljivanja svečane sale uklapa u raspoloživ budžet?
Kada utvrdite da sala može da ispuni osnovne zahteve pri organizaciji slavlja sledi preračunavanje i definisanje da li se ponuda objekta uklapa u vaš budžet.
Iskusni event centri imaju odličnu ponudu za svakog klijenta. Ako se dogodi da iznos ne odgovara pristupa se dogovaranju i ponovnom pregledanju ponude da bi se pronašli načini za smanjenje cene.
Nekada klijenti pristanu na manji broj gostiju, nekada uproste meni, nekada odluče da smanje troškove dekoracije da bi se uklopili u plan. Odgovorni vlasnici prostora za proslave grade svoj odnos na poverenju i vrlo često postanu omiljeno mesto za proslave. To rade i između ostalog i tako što partnerski pristupaju pregovorima i pomažu da klijent dobije sve što želi, ali po najnižoj ceni.
Pokušajte da pronađete salu za veselja koja pruža najbolje iz svake od ovih kategorija. Koliko god je važna lokacija i izgled, važan je i komfor. Bitna je i dekoracija, ali i hrana i piće koje se organizuju.
Proverite i ove detalje…
Raspitajte se da li se posebno plaća rentiranje prostora ili je iznajmljivanje sale uključeno u cenu po osobi? Morate imati jasnu preglednost troškova i šta sve dobijate za određen iznos.
Treba znati i da li cena uključuje kompletno osoblje, da li je to osoblje stalno zaposleno ili se angažuje kada to događaj zahteva? Uvek bolje da vaše goste poslužuje uigran tim koji je organizovan tako da pravilno posluži čak i najveće proslave.
Pitajte i šta sve sadrži sala od mobilijara, koja tehnička oprema ulazi u cenu, a šta je obaveza samostalno obezbediti? Negde će vam odgovarati da imate manju ponudu, ali i nižu cenu, a nekada je važno da sala ima sve što želite.
Kompletna usluga može da bude drugačija u zavisnosti od toga da li centar ima svoju kuhinju ili se radi isključivo ketering pa je i to opcija koja je važna pri izboru sale za proslave.
Nemojte olako odustati od svojih zamisli i pokušajte da pronađete onaj event centar koji će ih uklopiti u vaš budžet i ispuniti vam želje. Pitajte i za detalje jer će vam pomoći da jasno precizirate troškove i vaše obaveze pre slavlja.
I za kraj, savršenom salom za veselja ste obezbedili najbolje uslove za proslavu koja će se pamtiti, a nju će obeležiti gosti koji će sigurni smo otići prepuni utisaka sa lepe proslave.