Najbolji saveti za organizaciju proslave firme

Najbolji saveti za organizaciju proslave firme hero

Različi­ti fak­tori utiču na orga­ni­zaci­ju kor­po­ra­tivne proslave pa je važno isplani­rati je tako da svi gosti budu zado­voljni i da se ost­vari cilj susreta.To može pomoći poslo­van­ju da se brže razvi­ja i dal­je napre­du­je, a zaposlen­i­ma da budu zado­voljni­ji rad­nom atmos­fer­om.

Koji to čin­io­ci utiču na orga­ni­zaci­ju zabave? Kako osmis­li­ti kvalitet­no oku­pl­jan­je? Šta uzeti u obzir pri odluči­van­ju?

Neka se svi zaposleni odlično prove­du, neka poslovni part­neri steknu još bolji uti­sak o fir­mi i neka mno­gi odluče na započin­jan­je sarad­nje.

Najbolji saveti za organizaciju proslave firme 1

Kakvu proslavu želite da organizujete?

Pos­to­je različi­ti tipovi kor­po­ra­tivnih prosla­va koji se raz­liku­ju kako od vrste gosti­ju, tako i od samog tipa zabave pa o sve­mu tome tre­ba vodi­ti raču­na još na početku da bi zaba­va bila pun pogo­dak.

Ako se na proslavi oku­pl­ja­ju samo rad­ni­ci firme može da se orga­nizu­je nefor­mal­na kok­tel prosla­va sa barskim stolovi­ma, ali ako je prosla­va firme for­malan događaj, sa kli­jen­ti­ma i sarad­nici­ma, onda je ban­ket i svečana večera mno­go bolji izbor.

Najčešće se orga­nizu­ju:

  • Kok­tel zabave,
  • Gala večere,
  • Pro­mo­ci­je novog proizvo­da,
  • Kon­fer­en­ci­je,
  • Modne revi­je,
  • Sem­i­nari,
  • Proslave…

Event cen­tar se pri­lagođa­va žel­ja­ma kli­je­na­ta i orga­nizu­je proslavu po želji.

Najbolji saveti za organizaciju proslave firme 2

Koliko novca treba izdvojiti za proslavu firme?

Nakon odluke o tome koliko gosti­ju pozi­vate i koji tip proslave želite, važno je defin­isati budžet za proslavu.

Uku­pan iznos mora da obuh­vati cenu zaku­pa pros­to­ra za proslavu, muziku, hranu i piće. Poš­to na početku ne možete da utvrdite tačnu cenu koš­tan­ja važno je defin­isati gorn­ju granicu, a unutar raspoloživog iznosa korigo­vati izd­va­jan­ja.

Važno je dogov­oriti sa event menadžerom šta od opreme obezbeđu­je sala, a šta je potreb­no dodat­no plati­ti. Tu spa­da poseb­na deko­raci­ja, muzi­ka, brend­ing, za poje­dine događa­je su potreb­ni LED ekrani, mikro­foni… Sve to utiče na kon­ačnu vis­inu troško­va i mora se raču­nati na tak­vo izd­va­jan­je.

Najbolji saveti za organizaciju proslave firme 3

Ko je odgovoran za organizaciju korporativnog slavlja?

Uvek je lakše kada neko­liko oso­ba zajed­nič­ki učestvu­je u orga­ni­zaci­ji proslave i na sebe preuzme neko­liko zada­ta da bi sve bilo urađeno na vreme i sa uspe­hom.

Ipak, najbolji rezul­tati se dobi­ja­ju kada pos­to­ji samo jedan pred­stavnik koji komu­ni­ci­ra sa Event Cen­trom jer tako ne dolazi do gubljen­ja infor­ma­ci­ja i loše komu­nikaci­je pri orga­ni­zaci­ji. Velike kom­pani­je angažu­ju i agen­ci­je za orga­ni­zaci­ju prosla­va kojoj izne­su sve žel­je, a ona dogo­vara sa menadžerom event cen­tra.

Ovako se ni jedan detalj neće pre­v­ide­ti, a ceo posao će biti lakše urađen. Što se proslave češće prave, to će i orga­ni­zaci­ja biti lakša, a lista dobavl­jača pot­puni­ja pa će biti lako i jed­nos­tavno orga­ni­zo­vati i man­ju, ali i velike kor­po­ra­tivne proslave.

Najbolji saveti za organizaciju proslave firme 4

Gde bi trebalo da se održava proslava?

U prin­cipu, na svakom mes­tu se može orga­ni­zo­vati kor­po­ra­tiv­na prosla­va, ali ako želite pun uspeh događa­ja, event cen­tar je jako važan.

Bira­jte objek­te koji ima­ju uspeh u orga­ni­zaci­ji kor­po­ra­tivnih prosla­va jer će olakšati čitavu orga­ni­zaci­ju, ure­đen­je po želji kli­jen­ta, orga­ni­zaci­ju slavl­ja i na otvorenom i u zatvorenom.

Važno je i da mogu da se pri­lagode vašem bro­ju gosti­ju, da pomognu oko izb­o­ra jelovni­ka, pića i muzike, jer i to ono što čini jed­nu zabavu veo­ma uspešnom.

Sit­nice mogu da utiču na kon­ačan odabir lokaci­je za slavl­je.

Mesto za proslavu mora da ima dovoljno park­ing mes­ta, najbol­je je da ima sop­stvenu kuhin­ju da bi hrana uvek bila sveža i topla, ali mora i da ima i povoljne cene koje će se uklo­p­i­ti u vaš budžet.

Najbolji saveti za organizaciju proslave firme 5

Kako odabrati odgovarajući meni i muziku?

Ako ste se odlučili za nefor­mal­ni­ju zabavu, gosti neće sede­ti za klasičn­im stolovi­ma pa su kanapei najbolji izbor. Pro­fe­sion­al­na uslu­ga u event cen­tru podrazume­va i davan­je pred­lo­ga ras­pore­da stolo­va i osta­log mobil­i­jara pre­ma tlocr­tu sale. Odlu­ka se donosi na osnovu bro­ja zvan­i­ca pa se daje pred­log o bro­ju barskih/banket stolo­va itd.

Kod for­malne kor­po­ra­tivne proslave jelovnik podrazume­va više jela i različi­ti meni. Obično se služi više toplih i hlad­nih pred­jela i toplih jela tako da se zado­vol­je žel­je i ukusi čak i najizbirljivi­jih gosti­ju.

I muzi­ka se bira pre­ma vrsti zabave, da li je plani­ra­no igranje ili ne i kakvi gosti će se okupi­ti. Poš­to svako ima dru­gači­ji muz­ič­ki ukus tre­ba­lo bi birati proverene izvođače i proverene numere koje široke mase vole. Sve češće se angažu­ju DJ-jevi ili bend koji nas­tu­pa u kom­bi­naci­ji sa DJ-jem za vre­lu atmos­feru i igranje do fajronta.

Nakon ovih glavnih odlu­ka slede detalji koji će samo dodat­no uveličati proslavu: deko­raci­ja, brend­ing, tehni­ka, osvetl­jen­je i izra­da agende događa­ja.

Nakon toga sle­di i: izra­da popisa gosti­ju i pozi­van­je, pravl­jen­je ras­pore­da seden­ja, odlu­ka o even­tu­al­nim pok­loni­ma dobrodošlice, određi­van­ju ko ima poseb­ne uloge na proslavi (dočeki­van­je gosti­ju, gov­or, ispraćan­je gosti­ju…).

Mnoge stvari je lakše orga­ni­zo­vati ako se obavl­ja­ju na lokaci­ja­ma koje su pred­viđene za orga­ni­zo­van­je prosla­va i to tre­ba imati na umu pri odluči­van­ju o mes­tu poslovne zabave.  I s’ tim u vezi je bit­no da se rez­ervišu pros­tori koji su speci­jal­i­zo­vani za sve vrste kor­po­ra­tivnih prosla­va ima­ju dovoljno zaposlenog ljud­st­va u svim sek­tori­ma da bi se događaj orga­ni­zo­vao per­fek­t­no.

Neke poslove ćete morati sami da ura­dite, neke odluke sami da done­sete, ali će vam naši saveti pomoći da se niš­ta ne pro­pusti i orga­nizu­je zaba­va na kojoj će gosti biti oduševl­jeni, a vaša fir­ma još više zapaže­na.

×