KORPORATIVNI DOGAĐAJI

ALL GREAT THINGS BEGIN WITH THE DREAM!

Kor­po­ra­tivne proslave su za nas odu­vek bili jedin­stveni iza­zovi. Ino­v­a­tivni prist­up, mak­si­mal­na posvećenost i adaptibi­lan pros­tor event cen­tra, samo su neki od razlo­ga zaš­to su bro­jne domaće i inter­an­cionalne kom­pani­je pre­poz­nale upra­vo The Dream event cen­tar kao ide­al­no mesto za svo­je kor­po­ra­tivne događa­je.

Pri­likom orga­ni­zo­van­ja kor­po­ra­tivne proslave od velikog je znača­ja poz­na­van­je svih ele­me­na­ta neophod­nih za uspešnu orga­ni­zaci­ju, komu­nikaci­ja sa kli­jen­tom i koor­di­naci­ja velikog bro­ja zahte­va istovre­meno. Kon­cep­tu­al­no učestvu­je­mo u plani­ra­ju i real­izaci­ji svakog pro­jek­ta, pruža­jući pri tom svakom našem kli­jen­tu pot­punu tehničku i logis­tičku podršku.

The Dream event cen­tar ima za cilj da svo­jim kli­jen­ti­ma pomogne da na najbolji mogući način pro­movišu i unaprede svo­je poslo­van­je i poboljša­ju komu­nikaci­ju kako sa pos­to­jećim, tako i sa budućim part­ner­i­ma. Uti­sak luk­suza i udob­nos­ti, upra­vo je ono što želimo da pruži­mo našim kli­je­ti­ma.

PROSTOR ZA ORGANIZOVANJE KORPORATIVNIH PROSLAVA

PROMOCIJE

Naš pros­tor za kor­po­ra­tivne proslave omoguća­va vam da svoj proizvod ili uslugu prikažu na najbolji mogući način, ima­jući u vidu da je pro­mo­ci­ja jedan od naj­važnih aspeka­ta pred­stavl­jan­ja prozivo­da ili usluge. Uzi­ma­jući u obzir lokaci­ju event cen­tra, ele­gan­tan i jedin­stven ambi­jent, kao i bespreko­r­nu uslugu koju pružamo, budite sig­urni da će se o Vašoj pro­mo­ci­ji dugo pričati.

Pri­likom orga­ni­zo­van­ja bilo kakvog tipa pro­mo­ci­je, odabir lokaci­je igra veliku ulogu. Ključ uspešne pro­mo­ci­je leži u pažljivom plani­ran­ju i pri­lagođa­van­ju svih aspeka­ta događa­ja proizvo­du, usluzi ili ide­ji koja se pro­moviše. Fokus na detalji­ma, uključu­jući pros­tor i tehničke speci­fikaci­je, može znača­jno poboljšati ukup­no iskust­vo i efikas­nost pro­mo­ci­je.

Mi brinemo o orga­ni­zaci­ji kor­po­ra­tivne proslave, a Vi se možete posveti­ti part­ner­i­ma i poslovn­im sarad­nici­ma, pruža­jući im iskust­vo za pamćen­je.

PREZENTACIJE

Orga­ni­zaci­ja jedin­stvenih prezentaci­ja u našem mod­er­nom pros­toru podrža­va kapacitet od preko 300 sedećih mes­ta. Često pos­to­ji potre­ba za dvo­jn­im korišćen­jem sale, te je moguće u istom pros­toru orga­ni­zo­vati prezenta­cioni deo i deo koji bi bio pri­lagođen poslužen­ju zvan­i­ca.

Akustičan i adaptibi­lan pros­tor omoguća­va jas­nu komu­nikaci­ju sa Vašim gos­ti­ma. Na raspo­la­gan­ju Vam je podrš­ka našeg tehničkog tima koji će osig­u­rati bespreko­rno funkcionisan­je svih tehničk­ih aspeka­ta prezentaci­je.

Pros­tor možete samostal­no bren­drati i pri­lagodi­ti Vašem bren­du ili temi prezentaci­je, ili Vam mi može­mo u tome pomoći. Koris­teći ele­mente brendin­ga, led ekrane, banere, postere i druge pro­mo­tivne mater­i­jale, podićićete nivo Vašeg događa­ja na znat­no viši nivo. Naš tim će se postarati da sva­ki gost uži­va u pri­jat­nom ambi­jen­tu.

Takođe, našim kli­jen­ti­ma nudi­mo različite opci­je poslužen­ja hrane, uključu­jući šved­s­ki sto, tan­jir servis ili “fin­ger food / pass around” , kako bis­mo upot­punili Vaš kor­po­ra­tivni događaj. 

KONFERENCIJE

Orga­ni­zaci­ja kon­fer­en­ci­ja podrazume­va pri­lagođa­van­je speci­fičn­im žel­ja­ma kli­je­na­ta.

Naš kon­fer­en­ci­js­ki pros­tor može biti ure­đen pre­ma vašim potre­ba­ma, omogućava­jući flek­si­bi­lan ras­pored u skladu sa Vašim bro­jem gosti­ju i samom tem­atikom kon­fer­en­ci­je.

Kon­fer­en­ci­je koje orga­nizu­je­mo često se fokusir­a­ju na obra­zo­van­je i raz­menu infor­ma­ci­ja između stručn­ja­ka i učes­ni­ka, a mogu biti jednod­nevni ili višed­nevni događa­ji. Adek­vat­na tehnič­ka podrš­ka igra veliku ulogu u nes­metanom odvi­jan­ju prezentaci­ja, a audio-vizuel­na opre­ma i sta­bil­na wi-fi konek­ci­ja je od pre­sudnog znača­ja.

Mi se pri­lagođava­mo Vašem dnevnom redu, a naš celoku­pan tim sarad­ni­ka će se potru­di­ti da se učes­ni­ci kon­fer­en­ci­je oseća­ju pri­jat­no. Prelepi pogled na ušće Save i Duna­va, mod­er­an i ele­gan­tan pros­tor, kao i pro­fe­sion­al­izam zaposlenih u našem event cen­tru sig­urno će ispuni­ti sva vaša očeki­van­ja. 

SEMINARI

Sem­i­nari su eduka­tivni događa­ji koji učes­nici­ma pruža­ju duboko razumevan­je određene teme.

Fokusir­ani na detaljno istraži­van­je i diskusi­ju, omogućava­ju veću inter­ak­ci­ju između pre­davača i pub­like. Naš stručni tim je tu da upot­puni Vaše iskust­vo i podigne kvalitet događa­ja na znat­no viši nivo.

Ekskluziv­na lokaci­ja izd­va­ja nas od drugih event cen­tara, pruža­jući pre­mi­um uslugu koja uključu­je poslužen­je, pro­fe­sion­al­no i ele­gant­no uni­formisano osoblje i sve dodatne pogod­nos­ti za naše kli­jente.

Orga­ni­zaci­ju sem­i­nara vodi tim iskus­nih pro­fe­sion­ala­ca koji će pruži­ti svu neophod­nu podršku. Otvoreni smo za sve Vaše žel­je i ide­je, garan­tu­jući mak­si­mal­nu flek­si­bil­nost i pri­lagođa­van­je Vašim potre­ba­ma i zahte­vi­ma. 

BANKETI

Ban­ket postavka sale daje velike mogućnos­ti našim kli­jen­ti­ma, bilo da su u pitan­ju intimni događa­ji za man­ji broj zavni­ca ili događa­ji za veći broj lju­di.  The Dream event cen­tar može ugos­ti­ti do 300 zvan­i­ca, uz mogućnost pre­građi­van­ja pros­to­ra na dva dela za potrebe man­jih događa­ja.

Ovak­va vrs­ta događa­ja odiše sofisti­ci­ra­nošću i često uključu­je raskošnu večeru, dop­un­jenu zabavn­im pro­gramom ili prezentaci­jom. Ban­keti se najčešće priređu­ju za kor­po­ra­tivne cil­jeve, pop­ut godišn­jih prosla­va, svečanih dodela nagra­da ili glamuroznih lan­sir­an­ja novih proizvo­da. Takođe, ovakav vid postavke sale vrlo je pogo­dan za orga­ni­za­van­je rad­nih sas­tana­ka, prezentaci­ja ili team building‑a, kao man­je for­mal­na opci­ja.

Stolovi su postavl­jeni sa poseb­nom pažn­jom, ras­pored seden­ja je vrlo promišl­jeno orga­ni­zo­van, a servi­ran­je hrane odraža­va vrhun­sku uslugu.

Naš tim kuvara Vam može pruži­ti nez­ab­o­ravno kuli­narsko iskust­vo, a meni i kar­ta pića mogu biti pri­lagođeni vašim speci­fičn­im žel­ja­ma. Poverite nam orga­ni­zaci­ju vašeg ban­ke­ta i uži­va­jte u događa­ju koji će svi dugo pamti­ti.

KOKTELI

Orga­ni­zaci­ja kok­tel događa­ja u The Dream event cen­tru, bilo da je reč o for­mal­nom ili nefor­mal­nom pri­je­mu, uglavnom oku­pl­ja veći broj zvan­i­ca — te samim tim zahte­va bespreko­r­nu uslugu i poslužen­je pri­lagođeno ovakvom tipu događa­ja.

Naša ponu­da uključu­je više različi­tih pake­ta, a veli­ki asor­ti­man pića i pažlji­vo odabrani jelovni­ci ( “fin­ger food / pass around” ) upot­pun­ju­ju Vaš događaj. Iako su kok­tel događa­ji kraći od tradi­cional­nih prosla­va, posvećeni smo mak­si­mal­noj efikas­nos­ti u orga­ni­zaci­ji kako bi sva­ki trenu­tak bio savršeno isko­rišćen.

Pros­tor pri­lagođava­mo prili­ci, koris­teći mod­erne barske stolove koji gos­ti­ma omogućava­ju da uži­va­ju u pri­jat­nom okružen­ju. Naš pros­tor je pažlji­vo osmišl­jen na način da omogući nes­metano kre­tan­je i spon­tanu inter­ak­ci­ju.

PROSLAVE FIRMI

Ambi­ent, u samom cen­tru Beogra­da, ispun­jen ele­gan­ci­jom i sja­jnom gas­tronom­skom ponudom, upra­vo je mesto gde ćete svo­jim zaposlen­i­ma ili poslovn­im part­ner­i­ma pruži­ti nez­ab­o­ravnu proslavu, bez obzi­ra da li se radi o običnoj proslavi ili o proslavi godišn­jice firme.

Proslave firme koje se orga­nizu­ju u The Dream event cen­tru se defin­i­tivno dugo pamte. Pro­fe­sion­al­ni prist­up i sprem­nost da udo­volji­mo speci­fičn­im zahte­vi­ma u sprovođen­ju kor­po­ra­tivnih događa­ja, ističu The Dream event cen­tar kao lid­era u oblasti event indus­tri­je.

Flek­si­bil­na postavka pros­to­ra i trans­for­ma­ci­ja samog ambi­jen­ta pre­ma žel­ja­ma kli­jen­ta pruža­ju neograničene mogućnos­ti za poslovnu proslavu vaše firme. Naš stručni tim sa dugogodišn­jim iskustvom, učestvo­vaće zajed­no sa Vama u ispun­jen­ju svih Vaših ide­ja i zamis­li.

Prist­up svakom kli­jen­tu je per­son­al­i­zo­van, te je sva­ka prosla­va jedin­stven doživl­jaj. Mogućnost pri­lagođa­van­ja ponu­da Vašim dodat­nim zahte­vi­ma je neš­to po čemu se poseb­no izd­va­jamo. Budite sig­urni da će se Vaša prosla­va dugo pamti­ti.

IZLOŽBE

Orga­ni­zaci­ja svih tipo­va izložbi

The Dream event cen­tar raspo­laže pros­torom od preko 400 kvadrat­nih metara ,  te je savršen za orga­ni­zaci­ju različi­tih vrste izložbi, bilo da je u pitan­ju izla­gan­je sli­ka, skulp­tura, tehničk­ih ino­vaci­ja ili drugih ekspona­ta. Pros­tor je osvetl­jen prirod­nim svet­lom, uz mogućnost pri­lagođa­van­ja osvetl­jen­ja pre­ma speci­fičn­im potre­ba­ma izložbenih pred­meta.

Pažlji­vo ćemo osmis­li­ti pros­tor, uključu­jući osvetl­jen­je, postavke i deko­raci­ju, kako bi vaši eksponati došli do izraža­ja na najbolji mogući način. Cen­tral­ni fokus svake izložbe su eksponati, a mi ćemo se pobrinu­ti da budu pred­stavl­jeni na naju­pečatljivi­ji način. Naš pros­tor je diza­jni­ran tako da istakne eksponate i pruži nez­ab­o­ravno iskust­vo pose­ti­oci­ma.

Ponu­da je pri­lagođe­na vašim speci­fičn­im potre­ba­ma i vre­menu tra­jan­ja izložbe, kako bi sva­ki detalj bio savršeno usklađen sa vašom viz­ijom.

GALERIJA

360° virtuelna tura

Pogleda­jte uži­vo prikaz event cen­tra
BLOG

Otkri­jte šta je novo na našim deša­van­ji­ma.

Nova godina, novi početak Savršena korporativna proslava hero image
Nova god­i­na, novi poče­tak: Savrše­na kor­po­ra­tiv­na prosla­va
proči­taj više
Digitalna evolucija Transformacija korporativnih događaja u IT eri hero image
Dig­i­tal­na evolu­ci­ja: Trans­for­ma­ci­ja kor­po­ra­tivnih događa­ja u IT eri
proči­taj više
Profesionalnost u organizaciji korporativnih događaja hero image
Pro­fe­sion­al­nost u orga­ni­zaci­ji kor­po­ra­tivnih događa­ja
proči­taj više
×