KORPORATIVNI DOGAĐAJI

All great things begin with The Dream.

Smes­tivši se uz obalu Beton hale, The Dream pred­stavl­ja pre­fin­jeni event pros­tor koji se bespreko­rno pri­lagođa­va vašim ekskluzivn­im potre­ba­ma i zahte­vi­ma. Sa strašću pre­ma aut­en­tičn­im vrsta­ma prosla­va, bilo da je reč o intim­nom oku­pl­jan­ju ili ele­gant­nom kor­po­ra­tivnom događa­ju, nudi­mo jedin­stveno iskust­vo koje će očarati svakog gos­ta. Naša ekskluziv­na lokaci­ja u srcu Beogra­da, kos­mopolit­s­ki meni koji očar­a­va nep­ca, sofisti­ci­ran art deko enter­i­jer, pros­trana baš­ta s bespreko­rn­im pogle­dom na reku, zajed­no s našim posvećen­im tim­om orga­ni­za­to­ra, podižu stan­darde lokalnih događa­ja na pot­puno novi nivo. Zah­valju­je­mo vam što ste izabrali The Dream event cen­tar kako bis­mo zajed­no ost­var­ili vaše najuzvišeni­je viz­ije i snove.

PROSTOR ZA ORGANIZOVANJE KORPORATIVNIH PROSLAVA

KOKTELI

Orga­ni­zaci­ja nefor­mal­nih kok­tel događa­ja u The Dream Event Cen­tru pred­stavl­ja vrhunac kor­po­ra­tivnih prosla­va.

Umesto stan­dard­nih postav­ki koris­ti­mo mod­erne barske stolove koji gos­ti­ma omogućava­ju da uži­va­ju u opuštenom okružen­ju. Obećava­mo kreiran­je pri­jatne atmos­fere u kojoj će se vaši gosti osećati slo­bod­no i lako uspostavl­jati kon­tak­te. Naš pros­tor je pažlji­vo osmišl­jen na način da omogući nes­metano kre­tan­je i spon­tanu inter­ak­ci­ju.

Naša ponu­da uključu­je najluk­suzni­jekok­tele i pića, zajed­no s pažlji­vo odabran­im fin­ger food opci­ja­ma koje će upot­puni­ti vaš događaj. Iako su kok­tel događa­ji kraći od tradi­cional­nih prosla­va, posvećeni smo mak­si­mal­noj efikas­nos­ti u orga­ni­zaci­ji kako bi sva­ki trenu­tak bio savršeno isko­rišćen.

IZLOŽBE

Orga­ni­zaci­ja svih tipo­va izložbi

Naš pros­trani pros­tor od 400 kvadrat­nih metara savršen je za različitevrste izložbi, bilo da su u pitan­ju slike, skulp­ture, tehničke ino­vaci­je ili dru­gi eksponati. Pros­tor je osvetl­jen prirod­nim putem, uz mogućnost pri­lagođa­van­ja veš­tačkog osvetl­jen­ja pre­ma speci­fičn­im potre­ba­ma izložbenih pred­meta.

Pažlji­vo ćemo osmis­li­ti pros­tor, uključu­jući osvetl­jen­je, postavke i deko­raci­ju, kako bi vaši eksponati došli do izraža­ja na najbolji mogući način. Cen­tral­ni fokus svake izložbe su eksponati, a mi ćemo se pobrinu­ti da budu pred­stavl­jeni na naju­pečatljivi­ji način. Naš pros­tor je diza­jni­ran tako da istakne eksponate i pruži nez­ab­o­ravno iskust­vo pose­ti­oci­ma.

Ponu­da je pri­lagođe­na vašim speci­fičn­im potre­ba­ma i vre­menu tra­jan­ja izložbe, kako bi sva­ki detalj bio savršeno usklađen sa vašom viz­ijom.

BANKETI

Ban­ket je ele­gant­ni večern­ji događaj, osmišl­jen da bude prosla­va u svom najfini­jem obliku. Ovak­va vrs­ta događa­ja odiše sofisti­ci­ra­nošću ičesto uključu­je raskošnu večeru, dop­un­jenu zabavn­im pro­gramom ili prezentaci­jom. Ban­keti se najčešće priređu­ju za kor­po­ra­tivne cil­jeve, pop­ut godišn­jih prosla­va, svečanih dodela nagra­da ili glamuroznih lan­sir­an­ja novih proizvo­da.

Stolovi su postavl­jeni sa poseb­nom pažn­jom, ras­pored seden­ja je vrlo promišl­jenoor­ga­ni­zo­van, a servi­ran­je hrane odraža­va vrhun­sku uslugu. Celokup­na atmos­fera odiše ele­gan­ci­jom i luk­su­zom. Deko­raci­ja je izuzetno sofisti­ci­rana, sa pažlji­vo odabran­im detalji­ma koji savršeno odgo­vara­ju temi i svrhi događa­ja.

Naš cilj je da vaš ban­ket učin­i­mo bespreko­rno for­mal­nim i ele­gant­nim. Garan­tu­je­mo da će vaši gosti biti očarani atmos­fer­om i izuzetno pro­fe­sion­al­nom uslu­gom.

Sarađu­je­mo s vrhun­skim kuvari­ma kako bis­mo vam pružili nez­ab­o­ravno kuli­narsko iskust­vo, a meni i kar­ta pića mogu biti pri­lagođeni vašim speci­fičn­im žel­ja­ma. Poverite nam orga­ni­zaci­ju vašeg ban­ke­ta i uži­va­jte u događa­ju koji će svi dugo pamti­ti.

Promocije

Ekskluziv­na lokaci­ja u Beton hali ide­al­na je za orga­ni­zaci­ju pro­mo­ci­je, bilo da se radi o ban­ket ili kok­tel događa­ju. Naš pros­tor može ugos­ti­ti između 100 i 500 lju­di, i zajed­no ćemo ga pri­lagodi­ti u skladu sa vašim žel­ja­ma i zahte­vi­ma. Ele­gant­ni i luk­suzni ambi­jent savršen je za pro­mo­ci­je pre­mi­um proizvo­da ili uslu­ga.

Ključ uspešne pro­mo­ci­je leži u pažljivom plani­ran­ju i pri­lagođa­van­ju svih aspeka­ta događa­ja proizvo­du, usluzi ili ide­ji koja se pro­moviše. Fokus na detalji­ma, uključu­jući pros­tor i tehničke speci­fikaci­je, može znača­jno poboljšati ukup­no iskust­vo i efikas­nost pro­mo­ci­je.

PREZENTACIJE

Orga­ni­zaci­ja jedin­stvenih prezentaci­ja u našem mod­er­nom pros­toru podrža­va kapacitet do 270 sedećih mes­ta.

Naš savršeno akustičan pros­tor omoguća­va jas­nu komu­nikaci­ju sa vašim gos­ti­ma. Na raspo­la­gan­ju vam je podrš­ka našeg tehničara koji će osig­u­rati bespreko­rno funkcionisan­je svih tehničk­ih aspeka­ta prezentaci­je.

Pros­tor pri­lagođava­mo vašem bren­du ili temi prezentaci­je, koris­teći banere, postere i druge pro­mo­tivne mater­i­jale. Naš tim će se postarati da sva­ki gost uži­va u pri­jat­nom ambi­jen­tu.

Takođe, nudi­mo različite opci­je poslužen­ja hrane, uključu­jući šved­s­ki sto ili fin­ger food pass around, kako bis­mo upot­punili vaš događaj.

KONFERENCIJE

Orga­ni­zaci­ja kon­fer­en­ci­ja podrazume­va pri­lagođa­van­je speci­fičn­im žel­ja­ma kli­je­na­ta.

Naš kon­fer­en­ci­js­ki pros­tor može biti ure­đen pre­ma vašim potre­ba­ma, omogućava­jući flek­si­bi­lan ras­pored u skladu sa vašim bro­jem gosti­ju. Kon­fer­en­ci­je koje orga­nizu­je­mo često se fokusir­a­ju na obra­zo­van­je i raz­menu infor­ma­ci­ja između stručn­ja­ka i učes­ni­ka, a mogu biti jednod­nevni ili višed­nevni događa­ji.

Mi se pri­lagođava­mo vašem dnevnom redu, a naše hostese će se pobrinu­ti da se pose­ti­o­ci udob­no smeste na odgo­vara­juća mes­ta. Prelepi pogled na ušće Save i Duna­va, mod­er­an i ele­gan­tan pros­tor, kao i pro­fe­sion­al­izam zaposlenih u našem Event Cen­tru sig­urno će ispuni­ti sva vaša očeki­van­ja.

PROSLAVE FIRME

Proslave firme koje se orga­nizu­ju u The DreamEvent Cen­tru ostavl­ja­ju doživ­otan uti­sak. Orga­ni­zaci­ja događa­ja dos­tup­na je svakog dana, bez obzi­ra na to da li je u pitan­ju rad­ni dan ili vikend. Naš pro­fe­sion­al­ni prist­up i sprem­nost da udo­volji­mo speci­fičn­im zahte­vi­ma u sprovođen­juko­r­po­ra­tivnih događa­ja ističu nas u indus­tri­ji.

Naša mis­i­ja je ispun­jen­je i naj­neočeki­vani­jih ide­ja, stvara­jući događa­je koji će se dugo prepriča­vati. Flek­si­bil­na postavka pros­to­ra i trans­for­ma­ci­ja samog ambi­jen­ta pre­ma žel­ja­ma kli­jen­ta pruža­ju neograničene mogućnos­ti za proslavu vaše firme.

Tokom događa­ja, na raspo­la­gan­ju vam je naš tim koji čine menadžer The Dream Event Cen­tra, šef pro­toko­la, pro­fe­sion­al­ni kono­bari, bar­meni, uni­formisane hostese, obezbeđen­je, audio-tehničar, diza­jn­er svet­la i higi­jeničar­ka.

SEMINARI

Sem­i­nari su eduka­tivni događa­ji koji učes­nici­ma pruža­ju duboko razumevan­je određene teme.

Fokusir­ani na detaljno istraži­van­je i diskusi­ju, omogućava­ju veću inter­ak­ci­ju između pre­davača i pub­like. Naša ekskluziv­na lokaci­ja izd­va­ja nas od drugih Event Cen­tara, pruža­jući pre­mi­um uslugu koja uključu­je poslužen­je, pro­fe­sion­al­no i ele­gant­no uni­formisano osobljei sve dodatne pogod­nos­ti za naše kli­jente.

Orga­ni­zaci­ju sem­i­nara vodi tim iskus­nih pro­fe­sion­ala­ca koji će pruži­ti svu neophod­nu podršku. Otvoreni smo za sve vaše žel­je i ide­je, garan­tu­jući mak­si­mal­nu flek­si­bil­nost i pri­lagođa­van­je vašim potre­ba­ma i zahte­vi­ma.

GALERIJA

360 virtuelna tura

Pogleda­jte našu 360 virtuel­nu turu
BLOG

Otkri­jte šta je novo na našim deša­van­ji­ma.

Nova godina, novi početak Savršena korporativna proslava hero image
Nova god­i­na, novi poče­tak: Savrše­na kor­po­ra­tiv­na prosla­va
proči­taj više
Digitalna evolucija Transformacija korporativnih događaja u IT eri hero image
Dig­i­tal­na evolu­ci­ja: Trans­for­ma­ci­ja kor­po­ra­tivnih događa­ja u IT eri
proči­taj više
Profesionalnost u organizaciji korporativnih događaja hero image
Pro­fe­sion­al­nost u orga­ni­zaci­ji kor­po­ra­tivnih događa­ja
proči­taj više
×